0,00 zł
Baner - opieka posprzedażowa

Opieka posprzedażowa


Nasza firma jest przekonana, że opieka posprzedażowa stanowi nieodłączny element naszej misji, która polega na zapewnieniu klientom kompleksowej satysfakcji. Dlatego też jesteśmy zawsze gotowi do udzielania wsparcia i skutecznego rozwiązywania ewentualnych problemów po zakupie, aby zapewnić naszym klientom pełne poczucie pewności i zadowolenia z dokonanej transakcji.






Potrzebujesz wsparcia?

Biuro obsługi klienta
91 887 55 18 infolinia-grafika
Pn-pt: 8:00-16:00
tel: 519688530 sklep@e-master.pl

Opieka posprzedażowa

Współpraca z naszym klientem nie kończy się wraz z dostarczeniem urządzenia do klienta. Przez cały czas zostajemy otwarci dla naszych klientów oraz oferujemy pomoc posprzedażową. Jest to szczególnie ważne dla klientów w momencie gdy urządzenie przestanie sprawnie funkcjonować - w takim przypadku wystarczy jedynie skontaktować się z naszym sklepem! Nasi pracownicy pomogą rozwiązać każdy problem związany z urządzeniem bezwzględu czy urządzenie jest jeszcze na gwarancji czy to po jej upływie.

Ikona obsługi klienta

Gwarancja door-to-door

Na wybrane produkty marki Master oferujemy gwarancje door-to-door. Oznacza to, że uszkodzony sprzęt zostaje przekazany do naprawy za pośrednictwem kuriera, a opłata za transport pokrywana jest przez naszą firmę. Po odebraniu przesyłki serwis przystępuje do diagnozy problemu i prac naprawczych. W przypadku naprawy sprzętu jest on odsyłany do Klienta na koszt serwisu. Zasady i długość gwarancji D2D świadczonej przez naszą firmę są zgodne z kartą gwarancyjną producenta.

Ikona door to door
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel