Przygotuj się na zimę - sprawdź naszą ofertę nagrzewnic powietrza już teraz!
0,00 zł
Baner - opieka posprzedażowa



Nasza firma jest przekonana, że opieka posprzedażowa stanowi nieodłączny element naszej misji, która polega na zapewnieniu klientom kompleksowej satysfakcji. Dlatego też jesteśmy zawsze gotowi do udzielania wsparcia i skutecznego rozwiązywania ewentualnych problemów po zakupie, aby zapewnić naszym klientom pełne poczucie pewności i zadowolenia z dokonanej transakcji.





Potrzebujesz wsparcia?

Biuro obsługi klienta
91 887 55 18 infolinia-grafika
Pn-pt: 8:00-16:00
tel: 519688530 sklep@e-master.pl

Opieka posprzedażowa

Współpraca z naszym klientem nie kończy się wraz z dostarczeniem urządzenia do klienta. Przez cały czas zostajemy otwarci dla naszych klientów oraz oferujemy pomoc posprzedażową. Jest to szczególnie ważne dla klientów w momencie gdy urządzenie przestanie sprawnie funkcjonować - w takim przypadku wystarczy jedynie skontaktować się z naszym sklepem! Nasi pracownicy pomogą rozwiązać każdy problem związany z urządzeniem bezwzględu czy urządzenie jest jeszcze na gwarancji czy to po jej upływie.

Ikona obsługi klienta

Gwarancja door-to-door

Na wybrane produkty marki Master oferujemy gwarancje door-to-door. Oznacza to, że uszkodzony sprzęt zostaje przekazany do naprawy za pośrednictwem kuriera, a opłata za transport pokrywana jest przez naszą firmę. Po odebraniu przesyłki serwis przystępuje do diagnozy problemu i prac naprawczych. W przypadku naprawy sprzętu jest on odsyłany do Klienta na koszt serwisu. Zasady i długość gwarancji D2D świadczonej przez naszą firmę są zgodne z kartą gwarancyjną producenta.

Ikona door to door
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel