Kontakt

Biuro   pn.- pt. 8 - 16
91 887 55 18

Sklep
sklep@e-master.pl

Dział Serwisu
serwis@e-master.pl

Biuro
biuro@e-master.pl

Możesz nam zaufać !

 KOMENTARZE NA ALLEGRO

STANDARD ALLEGRO

Certyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo

Zakupy na raty

eRATY Santander Consumer Finanse

eRATY Santander Consumer Finanse

eRATY Santander Consumer Finanse

Infolinia +48 91 887 55 18 E-mail sklep@e-master.pl

Pomoc techniczna  E: serwis@e-master.pl

Reklamacja towaru

 

Reklamacja:

 

Firma WENTSYSTEM Paweł Wójcicki zobowiązuje się dostarczyć Klientowi produkt bez wad. Jeżeli otrzymany produkt posiada wadę, mają Państwo prawo do reklamacji (na podstawie gwarancji lub rękojmi).


Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • W formie pisemnej na adres: ul. Gdańska 3D, 70-660 Szczecin
  • W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@wentsystem.com


W opisie reklamacji powinny znajdować się:

  • Informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i data wystąpienia wady;
  • Żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  • Dane kontaktowe składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.


Procedura rozpatrywania reklamacji:

  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  • W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin.
  • Aby Sprzedawca mógł w sposób prawidłowy rozpatrzyć reklamację, musi mieć możliwość zweryfikowania zasadności roszczeń poprzez stwierdzenie istnienia wady oraz przyczyn jej powstania. W związku z tym konsument jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar do miejsca określonego w umowie sprzedaży.

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.


Gwarancja:

 

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.


Szczegółowe warunki gwarancji, oraz sposoby jej rozpatrywania opisane są również we wzorach kart gwarancyjnych:


MASTER - 12 miesięcy

MASTER - 12 miesięcy (żółta przód)
MASTER - 12 miesięcy (żółta tył)
MASTER -  24 miesiące



Życzymy udanych zakupów



Rekomendowany sprzedawca

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Kontakt

Godziny otwarcia
Pon. - Pt. 8:00-16:00

 

INFOLINIA masz pytanie zadzwoń!
+48 91 887 55 18


Kontakt mailowy
sklep@e-master.pl

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:87511f559b06ec2556d0e6c43c718e85#0}
Sklep internetowy Shoper.pl