Kontakt

Biuro   pn.- pt. 8 - 16
91 887 55 18

Sklep
sklep@e-master.pl

Dział Serwisu
serwis@e-master.pl

Biuro
biuro@e-master.pl

Możesz nam zaufać !

 KOMENTARZE NA ALLEGRO

STANDARD ALLEGRO

Certyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo

Zakupy na raty

eRATY Santander Consumer Finanse

eRATY Santander Consumer Finanse

eRATY Santander Consumer Finanse

Infolinia +48 91 887 55 18 E-mail sklep@e-master.pl

Pomoc techniczna  E: serwis@e-master.pl

Warunki gwarancji 12/24 miesiące

1. Producent, MCS Central Europe Sp. z o.o. zwany dalej MCS, gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez firmę MCS, warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. o czas sprowadzania części z zagranicy.

 

2. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji o kolejne 12 miesięcy. Warunkiem otrzymania dodatkowego roku gwarancji jest dokonanie odpłatnego przeglądu serwisowego w autoryzowanym punkcie serwisowym, pomiędzy 6 a 12 miesiącem upływającym od daty zakupu urządzenia, dokonanego na terenie Polski. Cena płatnego przeglądu zależy od rodzaju urządzenia, a cennik dostępny jest w punktach serwisowych.

 

3. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Reklamujący może:

 

a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Reklamującego, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w opakowaniu zabezpieczający sprzęt przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.

 

4. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu.

 

5. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie filtrów.

 

6. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.

 

7. Gwarancją nie są objęte:

 

a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do warsztatu serwisowego.
b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:

 

-niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
- niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
- zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
- niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
- używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
- samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
- przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.

 

c) uszczelki, filtry, akumulatory.

 

8. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.

 

9. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.

 

10. Niniejszą gwarancję uznaje się za ważną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:

 

a) karta gwarancyjna musi być podpisana przez kupującego,
b) karta gwarancyjna musi być kompletnie i poprawnie wypełniona,
c) kupujący musi posiadać dowód zakupu produktu objętego niniejszą gwarancją.

 

11. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

 

12. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Rekomendowany sprzedawca

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Kontakt

Godziny otwarcia
Pon. - Pt. 8:00-16:00

 

INFOLINIA masz pytanie zadzwoń!
+48 91 887 55 18


Kontakt mailowy
sklep@e-master.pl

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl